wtorek, 29 stycznia 2013

Stos #1

Hej :) Postanowiłam wrzucić mój pierwszy stosik. ;3
Wszystkie książki pochodzą z biblioteki, dzisiaj miałam iść zapytać o Wybraną z Domu Nocy, ale stwierdziłam, że pani w bibliotece będzie krzywo na mnie patrzeć, bo wyporzyczam wyporzyczam a wcale nie oddaje haha :D
A więc mój stos prezentuje się tak:




Od góry:

"Władca pierścieni. Drużyna pierścienia." - J.R.R. Tolkien
"Głębia" - Tricia Rayburn
"Harry Potter i Więzień Azkabanu" - J.K. Rowling
"Lodowa Pustynia" - Maite Carranza
"Niepokój" - Maggie Stiefvater
"Heartland. Kiedyś zrozumiesz" - Lauren Brooke
"Przekleństwo Odi" - Maite Carranza
"Oksa Pollock * Ostatnia nadzieja" - Anne Plichota & Cendrine Wolf
"Rekrut" - Robert Muchamore
"Pałac Północy" - Carlos Ruiz Zafón

A więc to by było na tyle. ;) Ferie się skończyły i mniej czasu na czytanie ;C Ale nic nie trwa wiecznie. ;) 
Tak czy siak czytać będę dalej. ;3

Hmm może ktoś czytał coś z mojego stosu? Co jest bardziej warte przeczytania od reszty? Piszcie :)
A za niedługo ukaże się recenzja Władcy pierścieni więc zabraszam do odwiedzana :D
Pozdrawiam xx

3 komentarze:

  1. HARRY POTTER! *__* uwielbiam całą serię, czytałam ją kilka razy :D
    niedługo przeczytam "Drżenie" (już czeka na swoją kolej :D) i wtedy zobaczę czy mam również ochotę na kolejne tomy. na dalszą metę mam również w planach "Syrenę".

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego stosiku czytałam Harrego Pottera, ale kocham tą serię. :) Najbardziej zazdroszczę ci książki "Niepokój".

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja muszę się przyznać, że nie czytałam Harry'ego Pottera :( Tak właściwie to nawet nie potrafię powiedzieć dlaczego :p Lubię tego typu książki, ale ten klasyk jeszcze przede mną ;)
    Wszystkie książki ze stosiku zapowiadają się obiecująco :D pozdrawiam serdecznie, czekam na recenzje i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...